søndag 22. juli 2012

Nuffer, vedkubber og opprensking i lufta


Idag fikk Keeper møte to svææære nuffer. De var litt skumle til å begynne med, men akk så snille og tålmodige at han fort ble komfortabel med de. Tror nok nuffene også var komfortable med Keepergutt, siden han ikke er som valper flest slik at han skal herje og henge i de voksne. Seg selv lik er han mest opptatt av å utforske ting rundt seg. Raringen..


Og jeg tror kanskje jeg har funnet redningen for møblene mine ;-) En vedkubbe som kan tygges og gnages på. Ser ut til å tilfredsstille tyggebehovet hans nå som han har gått litt lei tyggebeinet sitt og går løs på spisestua mi. Så får jeg se hvor lenge interessen for kubben holder seg da. Kanskje bytte til en ny kubbe med en annen fasong for å bevare interessen. Vedkubben må ivertfall være av typen treverk som ikke lager digre skarpe fliser som kan sette seg fast i munnen. Gjerne litt hardt treverk er best.


Endelig har spenningen sluppet taket. Heidi har vært litt stresset og på alerten mens hun er sammen med Keeper. Kan se ut som om hun har leita etter et alibi for å få satt han litt på plass. Idag skjedde det en irettesettelse ute på kjøkkenet. Jeg så det ikke, men trolig i forbindelse med vannskålene. Og etter det har Heidi klart å slappe av såpass at de nå legge seg ned og sover sammen.
Er de ikke fiiine? :-)

2 kommentarer:

  1. Så deilig å se at de også kan slappe av litt innimellom slagene :)
    Ha en flott helg !

    SvarSlett
  2. Hei, Lilleba! Så koselig at du har funnet veien hit i nybloggen :D

    SvarSlett