onsdag 25. juli 2012

Vil så mye......

Åh, tida går såå fort, og det er såå mye man vil rekke med av både miljøtrening og sosialisering. Og jeg vil også bruke den våkne tida til å utvikle hans lyst til lek og samvær med meg, samt dagligdagse ting som kloklipp mm. Vet at det beste er små og trivelige doser av det meste, og prøver å holde det på det nivået. Lar han få godt med hvile mellom dosene.

Det ble dog kanskje litt mye på Keepergutt idag og i går. Han har hatt vanskelig for å roe seg og ta kvelden i kveld. Nå sover han, men puster raskt. Sammen med gårsdagen hvor vi var på lang biltur og en times opplevelsestur i Botanisk hage i Oslo, er det vel på tide at morgendagen blir i hvilets tegn.

Noen bilder fra dagens og gårsdagens opplevelser:

 Svensken "kollar läget" i Botanisk hage. Masse inntrykk.

 Hilser på "onkel"

 Hilser på "bestemor" og "bestefar"

Besøker Hovdetjern, byens friluftsbad på en av sommerens varmeste dager. 
Masse liv og røre ved barnebassenget.


I slutten av august blir det kurs med Maria Brandel (fhv Hagström). Dette er et kurs som tar sikte på å utvikle valpen til potensiell stjerne, og kurset har da også fått navnet Fra valp til stjerne Man går da kurs hos de aller beste ;-)

Men så ser jeg at Canis i Trondheim nå tilbyr agilitykurs med Emilie Johnson Vegh og Eva Bertilsson. Siden jeg har tenkt å satse agility med Keeper står kurs med disse to damene svært høyt på ønskelista mi. Men kurset i Trondheim krasjer med Maria-kurset. Dvs jeg rekker knapt å komme meg tilbake fra Trondheim på søndag kveld før vi skal være kursklare på Hønefoss mandag morgen. Det KAN gå å ta begge kursene, men da spørs det hvor mye overskudd både jeg og valp har igjen for å sikre oss fullt utbytte. 

Hm, er skikkelig i tenkeboksen nå ja.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar